Verzend beleid

Verwerking van Bestellingen
Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Bestellingen die na dit tijdstip worden geplaatst of in het weekend, worden de volgende werkdag verzonden.

Verzendkosten
Wij bieden gratis verzending aan voor bestellingen boven de 200€ in Nederland & boven de 500€ in België. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een vast tarief van 6.50€ in Nederland & 13,50€ in België in rekening gebracht, tenzij anders aangegeven tijdens speciale acties.

Verzendmethoden en Levertijden
Wij maken gebruik van gerenommeerde koeriersdiensten zoals PostNL, DHL en DPD om uw bestelling te bezorgen. De standaard levertijd binnen Nederland is 1-3 werkdagen. Voor leveringen naar België kunnen de levertijden variëren tussen de 2 -5 werkdagen. Ook is het mogelijk om in overleg onze eigen chauffeur naar u toe te sturen in het geval er een spoedzending moet plaatsvinden of de zending te groot is voor de reguliere bezorgdienst. Hiervoor kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoon, whats app of email zodat wij samen kunnen overleggen voor de gepaste oplossing. 

Diefstal
Mocht de bestelling bezorgd moeten worden op een bezorglocatie waar anderen toegang tot hebben zijn wij niet verantwoordlijk voor eventuele diefstal.

Track & Trace
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace-code waarmee u uw pakket online kunt volgen. Zo weet u altijd waar uw bestelling zich bevindt.

Vertraagde Leveringen
Hoewel wij ernaar streven alle bestellingen tijdig te leveren, kunnen er in uitzonderlijke gevallen vertragingen optreden door bijvoorbeeld weersomstandigheden of problemen bij de koeriersdienst. In dergelijke situaties houden wij u op de hoogte en doen wij ons best om het pakket zo snel mogelijk bij u te laten bezorgen.

Verzendbevestiging en Aflevering
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een aparte verzendbevestiging met aanvullende informatie over de levering.

Ruilen en Retourneren
Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, bieden wij de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen te retourneren. Indien u het product wilt retourneren kunt u dit met ons bespreken via onze contact kanalen. (Retour kosten zijn voor uw rekening). Na het openen van de zegel van wasmiddelen kunnen deze niet meer geretourneerd worden

Voor verdere vragen over verzending kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via email: info@stomerijpartner.nl of bellen / whatsapp: 0641904599. Wij helpen u graag verder!

Let op: De verzendvoorwaarden kunnen variëren afhankelijk van speciale aanbiedingen, acties of feestdagen.